dinsdag 8 maart 2011

Maandag 7 Maart 2011

Weer een snelle update,

7 maart was het dan zover ik had me 70 uurs check. Is eigenlijk hetzelfde als elke andere check met weer wat extra dingen erbij. Je weet wat er gaat komen maar toch was ik best zenuwachtig. Ik had hem eigenlijk om 2 uur maar na 2 keer een uur vertraagd te worden was het dan eindelijk zover. Om 4 uur begon het dan, persoonlijk vond ik het niet zo goed gaan maar de instructeur had niet zoveel op aan te merken. Dit betekende dat ik mijn streep kreeg, weer een stap dichterbij het eind doel. Dit betekend dat we het VFR gedeelte hebben afgesloten en ook dat ik bijna op de helft ben en dat we binnenkort overstappen van de TB-200 naar de TB-20. volgende week hebben we daar de grond school van.
weer genoeg te doen dus de komende tijd. Foto's komen nog en verdere updates volgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten